Office Manager For MARAKEZ

 

Vacancy: Office Manager
Location: Zamalek
Part of the Duties & Responsibilities:
-Duties will include all office management related responsibilities in addition to billing.
-Devising and maintaining office systems, including data management and filing.
-Organizing and maintaining diaries and making appointments
-Managing documents, briefing papers, reports and presentations
Requirements:
-Minimum 8 years of experience as an Office Manager
-Fluent English
-Excellent knowledge of Excel & power point
-Excellent communication skills
-Very presentable
Candidates who fit the profile are welcomed to send their CVs + recent picture to delshehry@marakez.net mentioning the job vacancy in the subject line.



from Hire Me Now https://ift.tt/3jdHAt3
via IFTTT

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

طلب تغيير المسمى الوظيفى وفقا للقرار 275 للمعلمين والاخصائيين والعاملين بالتعليم والضوابط والاوراق المطلوبة بالمستندات الرسمية - اطبع الان

طلب الحصول على اجازة اعتيادية لجميع الموظفين بالدولة والمعلمين وفقا للقانون الجديد للتطبيق فى 2016 / 2017

اسماء ترقيات المعلمين 2017 لكل محافظة " كشوف منفصلة للمحافظات " والخطوات التى يتبعها المعلمين المرقين لتفعيل الترقية الايام القادمة